Nie dzieje się nic na gippiusie, bo Gippius pochłonął traffic. Szlag ją traffic nawet. Ale wraca do żywych, bo co żywy wśród martwych ma robić.
Widział Gippius pewną reklamę ostatnio i się zastanowił, czy sieć rzeczona jeszcze może sobie coś zepsuć. Póki co - 18 tyś odwiedzin na youtube. Więc nie jest to jeszcze rekord Pono. Ale myślę sobie, że Gracjan to już trochę przebrzmiała postać.
Krytykują klienci media markt za strategię komunikacyjną, ale mimo to przychodzą. Przychodzą, bo tanio...
2 komentarze:
właśnie, ja się zdziwiłam, jak zobaczyłam dzisiaj billboard z tym kolesiem, co ciągle do idola próbował się dostać, plus ten slogan "i tak liczy się urodzinowa cena", a to cała kampania taka, jakiś letki niesmak...?
dość tak niesmak, ale to chyba cecha konstytutywna kampanii MM
Prześlij komentarz