25.1.10

powrót do przeszłości miliard

Wróciłam dziś do przeszłości. YouTube pod hasłem muza z dzieciństwa. Wiem, że to nie w pełni oddaje moje ówczesne pasje, ale to zostało obejrzane/wysłuchane dziś.
Małe Wu Wu - jeden z pierwszych w moim życiu winyli, otrzymany od Brata. Prezent, który dodał kolorytu mojemu dziecieństwu. Na YT znalazłam numer, który strasznie mi się w tamtym czasie podobał:



A jeszcze wcześniej, też na winylu, tym razem od rodziców dostałam powiew Zachodu. Kolorowe, szczęśliwe dzieci. Z pięknymi, pełnymi witamin twarzami.
Świetnie pamiętam tę panią, co nimi dyrygowała.
Pamiętam mój fioletowy dres i zieloną polówkę. 
Przed Państwem Picolo Coro del Antoniano, radość na szary smutek pustych półek:



I znów swojsko. Z bajki, którą mogę oglądać zawsze. Małgorzata Ostrowska jako "Meluzyna":

Brak komentarzy: