6.5.08

Fotostory brak - to nie Bravo

Miało być fotostory, a nie ma. Nie ma, bo zasnęłam wczoraj o godzinie nieprzyzwoicie wczesnej. Z tego samego powodu nie ma odrobionych lekcji z niemieckiego. Nie mam się też na sprawdzian nauczone, a wyrzuty sumienia gryzą. Oj tak, tak, tak. I tak smęcę, miast wziąć się w garść.
Chyba za stara już jestem na przyjmowanie wiedzy. Chyba się nie umiem uczyć. I teraz przychodzą mi do głowy te historie dziadków, co właśnie zdali certyfikaty przeróżne i się języka nauczyły, mimo wieku wielce dojrzałego. A ja leniem jestem - ot, co!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wurst, golonken und pierogen
Keine fotos auf die blogen ;(

gapminded pisze...

własnie, ja się zawiodłam wielce brakiem fotostory, leniu Ty

Gippius pisze...

biere się do roboty

Anonimowy pisze...

keine fotos, viel leniwcen und die lekcjen od nas niemcen